Na co zwrócić uwagę, zamawiając kartonowe pudła?

Trudno wyobrazić sobie współczesny biznes bez kartonowych opakowań. Pudła są niezbędne nie tylko w branży e-commerce, ale także w tradycyjnych firmach produkcyjnych i handlowych. Właściwie każdy towar, jaki zostaje wypuszczony na rynek lub jest sprzedawany bezpośrednio do klientów, musi zostać odpowiednio zapakowany. I tutaj w tym miejscu dzisiaj się zatrzymujemy. Odpowiednio, czyli jak? Na co warto zwrócić uwagę, zamawiając kartony na dla swojej firmy?

Więcej niż zwykłe pudło – znaczenie opakowania z kartonu

Czy opakowanie produktu robi różnicę? Oczywiście! Po pierwsze, pełni funkcję ochronną i zabezpiecza Twoje produkty podczas transportu. Znacznie zmniejsza ryzyko powstania uszkodzeń mechanicznych oraz ogranicza dostęp czynników zewnętrznych – promieniowaniem UV, silnym wiatrem, mrozem czy opadami. Dzięki temu Twoje produkty mogą w doskonałym stanie dotrzeć do klienta.

Na tym jednak nie kończy się rola kartonu. Pudełka stwarzają dodatkową przestrzeń do komunikacji z klientem i budowania zaufania do Twojej marki. Odpowiednio przemyślane informacje, grafika lub inne elementy promocyjne, umieszczone na kartonie z produktem, mogą pozytywnie wpłynąć na satysfakcję klientów i zwiększyć sprzedaż.

Biorąc pod uwagę, jak duże znaczenie dla Twojej firmy może mieć wybór odpowiednich pudeł z kartonu, nie możesz pozostawić go przypadkowi. Wybierz opakowania, które najlepiej przysłużą się Twoim celom biznesowym, oczekiwaniom Twoich partnerów handlowych i potrzebom Twoich klientów.

Jak dopasować kartony do produktów?

Aby wybrać najlepsze pudła z kartonu, należy przemyśleć kilka kwestii. Oto najważniejsze z nich:

  • Jakie jest przeznaczenie kartonów, które zamierzasz zamówić? Zastanów się, jaki rodzaj produktu będziesz pakował do pudeł. Jaki będzie ich rozmiar, a ile wyniesie ich ciężar. Czy będą to artykuły szczególnie podatne na uszkodzenia mechaniczne (dotyczy to przedmiotów wykonanych lub zamkniętych w szklanych opakowaniach, np. perfum). Czy wymagają specjalnego traktowania (dotyczy to np. żywych roślin)?
  • Jakie wrażenie na odbiorach na wywierać karton? Kwestia ta jest ściśle powiązana z charakterem Twojej działalności oraz z wartościami, którymi się kieruje. Jeżeli prowadzisz firmę z produktami, które wyróżniają się oryginalnością i niepowtarzalnym designem – możesz podkreślić te cechy, decydując się na zdobione opakowania. Wielu przedsiębiorców stawia jednak na inne rozwiązanie. Kartonowe pudełka w neutralnych kolorach jednoznacznie kojarzą się klientom z ekologią, minimalizmem i dobrym smakiem. Produkcja klasycznych kartonów – bez zbędnych dodatków w postaci kolorowych nadruków czy naklejek – nie obciąża nadmiernie środowiska. Pudełka mogą być wykorzystane ponownie, zgodnie z duchem zero waste.
  • Jaki rodzaj pudeł zapewni bezpieczeństwo Twoim produktom? To aspekt, który jest szczególnie ważny dla sklepów internetowych prowadzących sprzedaż wysyłkową. Pamiętaj, że to, w jakim stanie Twój produkt dotrze do klienta, może zaważyć na jego opinii o Twojej firmie. Wysokiej jakości pudełka kartonowe skutecznie zabezpieczają przesyłki przed uszkodzeniami, do jakich może dojść w transporcie, a także w czasie dostawy, kiedy paczka narażona jest na kontakt ze szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
  • Jaki budżet możesz przeznaczyć na zakup kartonów? To jasne, że kartony są ważne i mogą wpłynąć na sukces Twojego przedsiębiorstwa. Nie oznacza to jednak, że musisz na nich przepłacać! Nasza firma jest liderem cen, oferując najbardziej konkurencyjne produkty na rynku.

Jeżeli wciąż nie jesteś pewien, jak wybrać najlepsze pudła kartonowe dla swojej firmy, przejdź do zakładki kontakt i skonsultuj się z naszymi specjalistami.

Korzystając z naszego konfiguratora kartonów, możesz zaprojektować opakowania idealnie skrojone do Twoich potrzeb. Wystarczy, że oszacujesz optymalną długość, szerokość i wysokość kartonu na Twój produkt, a następnie określisz, jak wielu pudeł potrzebujesz. I już! Dalej to my zajmiemy się realizacją zamówienia i dostarczymy do Ciebie kartony o wskazanych parametrach.